Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ??? ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ????-ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΟΥΚΟΥΛΑ-ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ....!!


Είμαι φοιτητής και γνωρίζω αρκετό κόσμο.....
Κανείς ποτέ δε με είπε οτι θέλει να καταργηθεί το άσυλο....
Όποιος το λέει η απάντηση είναι, αυτό δεν είναι το ζήτημα...
Όσο για το θέμα της κουκούλας, όσα πηγαδάκια άκουσα να το συζητάνε γελούσαν και γελοιοποιούσαν το θέμα ...!!!!
Εγώ δηλαδή που ζώ ????Σε άλλο κόσμο?????
Γύρω μου βλέπω να σχηματίζονται τρομονόμοι ....!!!
Γιατι το κάνουν αυτό????
Γνώμη μου: Κατ ' αρχάς γιατι δε φοβούνται τους αναρχικούς ή τους γνωστούς γνωστούς....
Δείτε γύρω σας ....:700€ μεροκάματα, παίρνεις πτυχίο και το χρησιμοποιείς για κολόχαρτο, ανργία στο φούλ-Όλα πάνε σκατά-Ο κόσμος πεινάει....
Δε φοβούνται λοιπόν ούτε τον φοιτητή ούτε τους γνωστούς γνωστούς, αλλά την πιθανή εξέγερση του λαού(βλέπε την αφορμή με τον Αλεξάκη)-ξέσπασμα ήταν....!!!!
Μήπως,φοβούνται το ξέσπασμα του απλού λαού ......!!!!
Έτσι νομίζω εγώ.....Προσπαθούν να περικυκλώσουν το λαό και θα το καταφέρουν σίγουρα, αφου μαζί τους έχουν το πιο δυνατό όπλο....Τα μμε.... (ποιοί είμαστε εμείς άλλωστε)???
Η Νέα γενιά είναι πιο δυνατή απο ποτέ(λόγο συνθηκών) και τη φοβούνται...!!!!!
Έτσι το βλέπουμε εγώ και η παρέα μου(ΚΑΝΕΙΣ δεν ανήκει σε πολιτικό χώρο, κανείς δεν ανήκει στο φασισμό, κανείς στην αναρχία)...Οτι κάπως έτσι γίνονται όλα...!!!!

3 σχόλια:

Lefki είπε...

Έλα ρε Πέτσες,
Τα μεγάλα πνεύματα συναντούνται λέμε. Μόλις τελείωσα κι εγώ την ανάρτησή μου και αισθάνομαι πιο ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ από ποτέ!!! Ούτε στο Σέλι να ήμουνα ;)

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Tώρα διάβασα και τη δικιά σου δημοσίευση....
Άν μας περάσουν τα κουτσομπολίστικα της blogoσφαιρας οτι είμαστε αδέρφια ή ζευγάρι μη παραξενευτείς!!!!
Αν μας δείς σε καμοιά φωτογραφία μαζί,στο σέλι μέσω photoshop μη παραξενευτείς...!!!!
Απο μεγάλο πνεύμα άλλο τίποτα..!!!

Lefki είπε...

Κοίτα, αυτό θα είναι πολύ εύκολο να γίνει.
2 τύπους με κουκούλα και φόρμες του σκι να βάλουνε και να το το κουτσομπολιό!
lol