Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΙΠΗ ΤΟΥ ΧΟΙΡΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥΣ ΙΟΥΣ !!!!


Τι γίνεται με αυτούς τους ιούς.... Πιο παλιά ήταν ο ιος του με τις αγελάδες και τα χαλασμένα γάλατα... Λίγο μετά ήρθε η γρίπη των πτηνών και τώρα και η γρίπη των χοίρων!!! Εδώ τώρα παίζουν 2 ενδεχόμενα : Ή έχουμε κάνει τόσο μεγάλο κακό στο πλανήτη(που τον έχουμε κάνει) ή κάποιοι τα κονομάνε χοντρά !!!! Και στο πίσω μέρος του μυαλού παίζει και ένα 3ο: Να ισχύουν και τα 2....!!!! Εγώ χωρίς να έχω αποδείξεις για κάτι, πιστεύω οτι ισχύουν και τα 2....
Άν εκφράσω καθαρά την άποψη μου θα μου την πέσουν και μένα σα τη Νάντια ....Και αυτή τη φορά δε θα είναι οι "λίγοι" παπάδες.....
Αλλά όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!!! Γιατι μη μου πείτε οτι μια μέρα ξύπνησε το γουρουνάκι και αρρώστησε ξαφνικά μετα απο χιλιάδες χρόνια....Γιατι δε πάθαιναν τα ζώα τίποτα όλα τα χρόνια και τώρα παθαίνουν?????
Γιατι οι άνθρωποι πεθαίνουν με διάφορους ιούς????? - Θα με πεί κάποιος, ρε φίλε και παλιά παθαίναν π.χ σύφιλη οι άντρες και δε γιατρεύονταν....Τώρα, στον πιο εξελιγμένο αυτο ιό (του aids ας πούμε), θα βρούν αργότερα λύση..... -Μα ρε φίλε η τεχνολογία του τότε με το τώρα, δεν έχει καμοία επαφή....Τώρα πάνε στο διάστημα -Σε λίγο θα αποδείξουν με άπειρα τρισεκατομμύρια οτι δεν υπάρχει θεός και δεν μπορούν να βρούν έναν ιό???????
Μπορεί όντως να μη μπορούν -Δε ξέρω ....Αλλά δεν σας βάζουν σε σκέψεις λίγο όλα αυτά????
Εγω που γράφω, είμαι πολύ λίγος για να ξέρω -πολύ λίγος!!!
Δυστηχώς ποτέ δε θα μάθουμε την αλήθεια - μπορεί ο νούς να μη πηγαίνει καν σε όλα αυτά που γίνονται..!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: