Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΤΙ ΔΕ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΕΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ SEX!!!!


Θα βάλω τα 15 καλύτερα για μένα....
Άν θέλετε άλλα 110 πράματα που δε λέγονται στο sex πατήστε εδώ:http://www.madata.gr/index.php/diafora/is-friday/34194.html...Είναι απο το site:madata.gr..!!!!
Μάλιστα εκεί έχει να ψηφίσετε και το καλύτερο απ' όλα....
Μπράβο στα αλάνια που τα σκέφτηκαν όλα αυτά!!!
Πολύ γέλιο!!!
Εμένα απ' όλα αυτά μου άρεσαν τα εξής 15:
  1. Eίναι μέσα;
  2. Πρέπει να πληρώσω γι' αυτό;
  3. Πρέπει και να σου τηλεφωνήσω αύριο;
  4. Είσαι πιο ωραία στο σκοτάδι
  5. Βιάσου, ξεκινάει ο αγώνας.
  6. Σου έχει μιλήσει κανείς για το rexona;
  7. Νομίζω πως το προφυλακτικό έσπασε 10 λεπτά πιο πριν.
  8. Τι; α ναι. κι εγώ σ 'αγαπώ. άσε με να συγκεντρωθώ τώρα!!
  9. Πειράζει να μην σε ξαναδώ ποτέ;
  10. Πόσα σου χρωστάω;
  11. Σου είπα ότι έχω Aids;
  12. Απλά χρησιμοποίησε τα δάκτυλα, είναι μεγαλύτερα.
  13. Μπορούμε να αφήσουμε ανοιχτό το φως; χάνω το σημάδι.
  14. Ευχαριστιόμουν πιο πολύ το σεξ όταν ήμουν γυναίκα...
  15. Σε πειράζει να έρθει και η μαμά μου;
Μετά απο πολύ ώρα, εμείς ξεχωρίσαμε το:ΤΟ 5 ΚΑΙ ΤΟ 14.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χιχιχιχι!! Το 1ο ήταν τέλειο!!!!! "Είσαι μέσα άραγε??? Δεν καταλαβαίνω Χριστό!!"

fotini είπε...

χαχαχα γελασα πολυ ιδιως με το 5ο .ολα τα λεφτα.