Τρίτη 19 Μαΐου 2009

ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΠΕ ΧΘΕΣ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ(ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ), ΠΕΡΙ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ???


Eίδε κανείς απο εσάς χθες την εκπομπή του Τριανταφυλόπουλου για τη πειρατεία????
Εγώ την έβαλα πρός το τέλος για να ακούω και να κοιμηθώ!!!
Στο τέλος της εκπομπής του λοιπόν μάλλον ειχαν παρατήσει την πειρατία, είπε να μη τον αναγκάσουν να ανοίξει το στόμα του!!!
Αυτοί συνέχισαν και ο Τριανταφυλόπουλος άρχισε να μιλάει......
Σε κάποια φάση λοιπόν εκεί που κόντευα να κοιμηθώ, είπε εν' ολίγεις, για προτάσεις στη βουλή που έχουν γίνει απο κόμματα της Δεξιάς ή της αριστεράς και έχουν φύγει απο την Ευροσυνέλευση τα αντίστοιχα κόμματα της αριστεράς και της δεξιάς .....
Τώρα απο που και ως που έγινε το Πασόκ αριστερό Τριανταφυλόπουλε, μόνο εσύ το ξέρεις ...!!!άσχετο!!!
Είπε οτι το Πασόκ το έχει σαν αρχή, να μη συμφωνεί με οποιαδήποτε πρόταση της Δεξιάς και φυσικά οτι γίνεται και το αντίθετο, απο τα 2 κόμματα της δεξιάς....
Καταλάβατε δηλαδή τι έγινε...???
Κανένα απο τα 5 μεγάλα κόμματα, δεν σκέφτεται το καλό της χώρας , αλλά μόνο το συμφέρον του!!!!!(Εδώ να μην αδικήσω το κκε, γιατι δε το ανέφερε)!!
-Θα μου πείς, ΩΠΑ ρε μεγάλε κάτι καινούργιο μας λές νομίζεις .....???
-Εσείς που τους ψηφίζετε τι κάνετε για όλα αυτά ????
Γουστάρετε παρτάκια στο κόλο σας ???

Και άντε ρε μάγκες, εγώ δε τη γουστάρω τη δεξιά γιατι δε συμφωνώ σε καμία σχεδόν άποψη μαζί της, αλλά εγώ είμαι και κολλημένος , είμαι μικρός , δεν είμαι βουλευτής, δεν είμαι δημοσιογράφος, είμαι φοιτητής και μπορεί και να κάνω λάθος στις απόψεις μου!!!
Γι αυτό παίρνουν τόσα λεφτά αυτοί όμως , γιατί υποτίθεται οτι είναι το μεγαλύτερο αξίωμα σε μία χώρα και πρέπει έχουν σωστή άποψη και να νοιάζονται για το καλό όλων μας και οχι για τη παρτάρα τους....
Αλλά και δώ θα μου πείς, αυτοί ψηφίσαν λευκό, στο θέμα Παυλίδη...
Λευκό ψήφισαν οι βουλευτές μας και μετά θέλουν να ξέρουμε εμείς τι πρέπει να ψηφίσουμε...????
Δε ξέρουμε , αρα...????

Βρε εμείς ξέρουμε και πολύ καλά τι θα ψηφίσουμε και που θα σας γράψουμε ...Δε περιμέναμε αυτό, αλλά................!!!
Τώρα μπορείτε να μου πείτε, γιατι να μη πάμε να αράξουμε εκείνη τη μέρα σε μία παραλία της Χαλκιδικής και να πιούμε τις ξυδάρες μας στα beachobara!!!???

Βέβαια όλα αυτά τα είπε ο Τριανταφυλόπουλος στη zougla...Τώρα τι ξέρει και τα λέει και αυτός δε με νοιάζει...Θα φανεί τι ξέρει....Έτσι και αλλιώς και αυτός μάλλον μέσα στο σύστημα είναι!!!

Παράνοια με έπιασε πάλι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: