Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2009

Ποτέ δε θυμάμαι τα ονόματα των άλλων!!!


Εγώ πάντως δε θυμάμαι ούτε ένα όνομα......Πάντα μαζί με το όνομα ρωτάω και απο που είναι ο άλλος...Και έτσι όλους στην αρχή τους λέω, ανάλογα με τη πόλη τους .....Π.χ αν είσαι απο Κέρκυρα σε λέω στην Αρχή Κερκυραίο.....Άν ο άλλος είναι απο Βέροια, είναι αυτομάτως ο Βέροιας!!!
Και ήρθε και μου το έλυσε μία έρευνα που βρήκα σε ένα site, το γιατι και το πώς....
Η έρευνα λέει οτι γι αυτό το πρόβλημα φταίνε τα ξύδια και τα τσιγάρα....Γάματα !!!!
Και απο τα 2 έχουμε σαπίσει-Οπότε μάθαμε και γιατι όλο αυτό το πρόβλημα....
Αυτό που δε μου έλυσε η έρευνα είναι το γιατι θυμάμαι τις πόλεις όμως!!!!!!!?????

Σκατά στα μούτρα μου!

Τέλος πάντων , παράνοια μιας βαρεμένης Κυριακής~!!!!

6 σχόλια:

D.Angel είπε...

Εγω που δεν πίνω και δεν καπνίζω συστηματικά γιατί έχω το ίδιο πρόβλημα με σένα;;;;
Και μάλιστα, είμαι ακόμα χειρότερη μιας και το μόνο που θυμάμαι είναι το αυτοκίνητο του καθενός ή το μηχανάκι!
Ας πούμε δεν λέω ποτέ ο Γιώργος αλλά ο πελάτης με το crv!!!
Είμαι σοβαρά γιατρέ;;;;
Χα χα χα
Φιλιάαααααααααααααα

ΛΕΩΝ είπε...

Πέτσες, κάνε ασκήσεις μνήμης....ίσως σε βοηθήσει!
Καλησπέρα

Πέτσες © είπε...

Α!καλά ....:::!!!
Και συ καλά είσαι!!!'
Και δε με λές ντρίμ:Αν δεν έχει ο άλλος αυτοκίνητο και εχει το πεζό2 , τότε πως τον ξεχωρίζεις????

Θα το ψάξω και το δικό σου το θέμα πάντως!!ΧΑΧΑΑΧΧΑΧΧΑ

Πέτσες © είπε...

λέων, έχεις καμοιά πρόταση ...Πώς θα το κάνω αυτό????

korinoskilo είπε...

ελενα......... θεσσαλονικη .....

δεν ειναι τπτ οταν χρειαστει σιγουρα θα θυμασαι ;)

D.Angel είπε...

Χα χα χα ποιός σου πε ότι τον ξεχωρίζω!
Χα χα χα