Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Ποτέ δε θυμάμαι τα ονόματα των άλλων!!!


Εγώ πάντως δε θυμάμαι ούτε ένα όνομα......Πάντα μαζί με το όνομα ρωτάω και απο που είναι ο άλλος...Και έτσι όλους στην αρχή τους λέω, ανάλογα με τη πόλη τους .....Π.χ αν είσαι απο Κέρκυρα σε λέω στην Αρχή Κερκυραίο.....Άν ο άλλος είναι απο Βέροια, είναι αυτομάτως ο Βέροιας!!!
Και ήρθε και μου το έλυσε μία έρευνα που βρήκα σε ένα site, το γιατι και το πώς....
Η έρευνα λέει οτι γι αυτό το πρόβλημα φταίνε τα ξύδια και τα τσιγάρα....Γάματα !!!!
Και απο τα 2 έχουμε σαπίσει-Οπότε μάθαμε και γιατι όλο αυτό το πρόβλημα....
Αυτό που δε μου έλυσε η έρευνα είναι το γιατι θυμάμαι τις πόλεις όμως!!!!!!!?????

Σκατά στα μούτρα μου!

Τέλος πάντων , παράνοια μιας βαρεμένης Κυριακής~!!!!

6 σχόλια:

D.Angel είπε...

Εγω που δεν πίνω και δεν καπνίζω συστηματικά γιατί έχω το ίδιο πρόβλημα με σένα;;;;
Και μάλιστα, είμαι ακόμα χειρότερη μιας και το μόνο που θυμάμαι είναι το αυτοκίνητο του καθενός ή το μηχανάκι!
Ας πούμε δεν λέω ποτέ ο Γιώργος αλλά ο πελάτης με το crv!!!
Είμαι σοβαρά γιατρέ;;;;
Χα χα χα
Φιλιάαααααααααααααα

ΛΕΩΝ είπε...

Πέτσες, κάνε ασκήσεις μνήμης....ίσως σε βοηθήσει!
Καλησπέρα

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Α!καλά ....:::!!!
Και συ καλά είσαι!!!'
Και δε με λές ντρίμ:Αν δεν έχει ο άλλος αυτοκίνητο και εχει το πεζό2 , τότε πως τον ξεχωρίζεις????

Θα το ψάξω και το δικό σου το θέμα πάντως!!ΧΑΧΑΑΧΧΑΧΧΑ

ΠΕΤΣΑ! είπε...

λέων, έχεις καμοιά πρόταση ...Πώς θα το κάνω αυτό????

korinoskilo είπε...

ελενα......... θεσσαλονικη .....

δεν ειναι τπτ οταν χρειαστει σιγουρα θα θυμασαι ;)

D.Angel είπε...

Χα χα χα ποιός σου πε ότι τον ξεχωρίζω!
Χα χα χα