Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Δε πτωχεύουμε...Όλα καλά στη χώρα ...Φρόντισαν τα κόμματα...Vamos Θάλασσα και φραπεδούμπα!



Χθές ψηφίστηκει και το ασφαλιστικό...
Όχι οτι δε το ξέραμε και οτι περιμεναμε να ψηφιστεί, αλλά άλλη φάση να σε λένε και επίσημα οτι θα σε πηδήξουν χωρίς σάλιο....
Κάπου εκεί τη παίρνεις χαμπάρι και λές, και τώρα......?????
Μούφα η φάση....
Χθές έγινε πορεία στη Θεσσαλονίκη και ήμουν εκεί.....
Ελάχιστος κόσμος....
Αρκετός κόσμος θα ήταν αν ξεπερνούσαμε τις 100000.....
Χθές κατάλαβαμε οτι μάλλον είμαστε χαζοί και έχουμε παραισθήσεις.....
Σύμφωνα με τη λογική πάντα, όλα καλά είναι στην Ελλάδα...
Που ήταν οι άνεργοι χθές στις πορείες....????-Μήπως τελικά δεν έχουμε άνεργους????
Που είναι οι χαμηλόμισθοι....-Μήπως είναι ελάχιστοι και όλοι ζούν σε τζάκια?????
Μήπως δε νοιάζει σχεδόν κανέναν το ασφαλίστικο, γιατι όλοι είναι εξασφαλισμένοι για τα γεράματα....
Πού ήταν οι δημόσιοι υπάλληλοι χθές.??...Μάλλον οι περικοπές, δε τους άγγιξαν αυτούς ...Αρκετά πλούσια είναι τα παιδιά ......Μπορεί όταν θα παίρνουν ένα ευρώ, τότε να βγούν στους δρόμους..........
Πού ήταν όλοι αυτοί που συναναστρέφομαι καθημερινά και μιζεριάζουν για το τι γίνεται στην Ελλάδα και τη ζωή τους????? Ψέμματα λέγαν και αυτοί....Μίζεροι είναι τελικά!

Ποιοί δρόμοι, ποιές πορείες .....ΙΙΙΙΙΙΙΧΧΧΧΧΧΧ.....Εκεί πάνε αλήτες ....Μη πάς παιδί μου και σε συλλάβουν κιόλας......Άσε μη ξεκινήσεις υιε μού και τα ναρκωτικά εκεί.......

Άρα ρε παιδιά ποιά πείνα....Εγώ απο χθές είμαι πιο αισιόδοξος....
Θα πάρω το πτυχίο μου σε λίγο και το πιστεύω μετα τα χθεσινά οτι θα βρώ δουλειά αμέσως......


Άρα αφού όλα είναι καλά στην Ελλάδα......
Λέω να πάρω τη σπαστή τη φράπα μου και να πάω να τη πέσω σε μια παραλία να λιαστώ..!!!!

1 σχόλιο:

D.Angel είπε...

Βασικά κι εγώ αυτό κάνω!
Τε πα!
Χαλαράαααα
και βλέπουμε!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ
γλυκό μου παιδί!
Σμουατςςςςςςςςςςςςςς