Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ...Εγω είμαι αμόρφωτος ...εσείς???


Δε με λέτε ρε παιδιά???? Άντε εγώ ας πούμε οτι είμαι αγράμματος και δεν έχω κρίση...' Γι αυτό άλλωστε δεν είμαι και κάτι σημαντικό για τη κοινωνία...

Εγω δε λέω ρε βουλευτάδες να έχετε τη σωστή κρίση....
Λέω να έχετε έστω κρίση..!!!

Αποδείχθηκε οτι δεν έχετε κρίση....Γιατι σας είπαν προφανώς τι να ψηφίσετε...

Ούτε εγώ θα είχα όρεξη να παω να ψηφίσω σε ενδεχόμενη παραπομπή αρα και εκλογές, την ημέρα που κάλλιστα θα άραζα σε μια παραλία και θα έπινα τα ρολύμια μου, αλλα αυτός δεν είναι λόγος να μην υπάρχει διαφάνεια ....

Γιατι δε ψηφίσατε αυτό που ξέρατε οτι ειναι σωστό και ας πηγαίναμε και σε εκλογές!!!
Γιατι????? Εμένα λίγο κοτοπουλίστικο μου φάνηκε όλο αυτό!!!

Δηλαδή τι θα γίνει????Ως που η ασυλία????
Άμα θα σκοτώσει βουλευτής , πάλι δε θα τον παραπέμψουμε για να μη πάμε σε εκλογές ..????? Το άλλο με τα λευκά το είδατε ...???? Είναι δυνατόν ρε τζιμάνια να ρίχνετε λευκό????? Ξέρετε γιατι σας εξέλεξε ο λαός ????-Για να έχετε κρίση... Γι' αυτό είστε ανώτεροι ιεραρχικά, για να μπορείται να κρίνετε καλύτερα απο εμάς ή έστω να κρίνετε...!!!! Το λευκό δείχνει οτι κάποιος δεν έχει κρίση και οτι δε ξέρει τι να κάνει!!!! Εμείς σαν Έλληνες αυτό θέλουμε ????Άν ναι...!!!!
Καλά να πάθετε ρε !!!

1 σχόλιο:

MOLEMOU είπε...

RE DEN PANE OLI TOUS STON PINIO GIA MPANIO POU EXEI KAI LASPI KAI KOLAS KAI DEN BGENEIS KA8OLOU STHN EPIFANEIA-